9 Eylül 2017 Cumartesi

Kurumsal SEO Nedir ?

Kurumsal seo bir bütün olduğuna göre, ona uygulanacak bir yapı değişikliğinin de tamamını kapsaması gerekecektir. Aksi takdirde gerçek bir değişim sağlanamaz. Kurumsallaşma da bir yapısal değişim olduğundan, bunun yukarıda bahsedilen her iki yapı öğesine de uygulanması gerekir. Tabiatıyla yapının farklı katmanları için düşünülen yapı değişiklikleri de, farklı metotlar ile yapılmak zorundadır.

organik seo temel amacı, firmanın (patron, yönetici, kritik personel vb.) kişilerden ve onların kendi becerilerine bağlı icra yöntemlerinden bağımsız hale gelmesi ve sürekliliğinin sağlanmasıdır. Bu, işletmenin önemli noktalarında insanın olmayacağı değil, fakat onlar olmadığında aksama yaşanmadan her şeyin kaldığı yerden devam edebilmesi anlamına gelir.

Seo çalışması çok insan aile şirketlerine kurumsallaşmalarını önerirken, aslında bu şirketlerin başarılarını ancak bu sayede sürdürebileceklerini varsayarak bu öneride bulunur. Aile şirketlerinin kurumsallaşmasından beklenen fayda, bir taraftan bugünü iyi yönetmek diğer taraftan da mevcut başarıyı yarınlarda da sürdürebilmektir. Ama bu reçete her durumda doğur sonuçlar vermez. Kurumsallık bir şirketin başarısı için ne yeterli ne de gerekli bir koşuldur. Bir şirketin kurumsal bir yapıya kavuşması, o şirketin sürdürülebilir bir başarı sağlamasını garanti altına almaz. Bunu son yıllarda yaşadılarımızdan da görmek mümkündür. Eğer kurumsallaşma iyi yönetim ve sürdürülebilirliği beraberinde getirseydi,  2008 yılının sonuda Amerika Birleşik Devletleri’nde finans krizi çıkmazdı.

Ankara seo Öztürk Konuk Kurumsallaşma ile ilgili profesyonel çalışma Yorum 5 (19 Ağustos 2010 14:10) Hasan Bey, Kurumsallaşma adına yazmış olduğunuz makaleden çok etkilendim, elinize sağlık. Ben bu konuda profesyonel destek almak istiyorum. Bu konuda yardımcı olmanız mümkün mü?

Ben şuna inanıyorum: Karar verici daima bir kişidir / olmalıdır. Takım çalışmasına, ekip ruhuna, topyekün başarılara inanıyorum ama onlarda da geçerli bir şey var bence, sonunda hep 1 kişi vardır.

Bahsettiğiniz tutum, çok sayıda aile şirketinin genel davranış kalıbıdır. Patronu bu tip davranışların zararına ikna etmeniz gerekiyor. Bahsettiğiniz yakın iş çevresinden gelen sesler de sizi haklı çıkaracağından, işiniz kolaylaşır. Sadece sabır gerekli. Başarılar diliyorum.