9 Eylül 2017 Cumartesi

Google Disavow Aracının Kullanımı

Seo çalışması German Konuk Mobilya Sektöründe Kurumsallaşma (!) Yorum 8 (31 Ocak 2013 17:55) Merhabalar, Yazınızı okudum. Güzel değerlendirmişsiniz, teşekkürler. Size yazmak istememin sebebi, toplamda 25 civarında çalışanımız ile İstanbul Avcılar’da 3 adet mobilya mağazamız mevcut. Bu mağazalarımızda birçok Google disavow kurumsallaşamamış mağazalarda olduğu gibi tam faturalı çalışma ortamı mevcut değil maalesef. Bir şekilde stoklar hiç birbirini tutmuyor ve kesilen fatura miktarları da, backlink sorgulama fiyatları ben tam KDV ödesem de girdileri düşük fiyattan yapılıyor. Kesilen miktarın tam KDV’sini ödemiş oluyoruz. Bu durumda ben kurumsallaşmak istesem de olmuyor. 

Bir Google disavow tool veya İstikbal gibi mağaza değil bahsettiğim. Merdiven altı atelyelerde üretilen veya küçük esnaflardan çıkan, üretilen ürün bunlar. Bu devlete büyük yük. KDV oranını %4–%8 arasına çekse, inanın herkes tam faturalı çalışacak ve haksız rekabet ortadan kalkacak. Bu şekilde bizler tam faturaları çalıştığımızda ise haksız rekabetten zarar görüyoruz. Bu fatura olaylarını bir şekilde tam rayına sokmak için Türkiye’nin daha 3–5 hatta 10 yıla ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden size yazıyorum. Bu süre zarfında ise kurumsallaşmak istiyorum. 

Organik seo  da, patron olduğumdan her işe ben bakıyorum. Kimse istediğim ölçüde istediğim pratiklikle ve zekilik ile iş yapmıyor. Ücretleri gerçekten dolgun ve prim ile iyi de maaş alıyorlar ama bir şekilde başaramadık. En basit olarak akşam karanlığı çökmüş, kimsenin haberi yok. Bu mağazanın ışıkları yakılacak mı, yakılmayacak mı?… Kaç sıra bulucu kızsak da, biz söylemeden lâmbaları açan yok. Müşteri ürün almış; ne kadar o kişiye fatura kesilecek, ne kadar resmi ödeme, ne kadar gayriresmi ödeme yapmış vb. … Bu noktada nasıl kurumsallaşabiliriz ki? Cevap verebilirseniz çok memnun olurum. Babamızın kurduğu bu firma 1978 serp tool beri yol almaktadır. Sağolun.