30 Nisan 2017 Pazar

Seo Nasıl Yapılır ?

seoSEO

İçerik kraldır. SEO başarısı söz konusu olduğunda bu ifadeyi tekrar tekrar duyarsınız. Gerçekten de, bu yüzden SEO Başarı Faktörlerinin Periyodik Tablosu içeriğin "unsurları" ile başlar ve içeriğin kalitesi hakkında ilk unsur olur.
İçeriğinizi doğru bir şekilde alın ve tüm diğer SEO çabalarınızı desteklemek için sağlam bir temel oluşturun.

SEO Nedir ?


Her şeyden çok, kaliteli içerik mi üretiyorsunuz?  SEO Nedir ? Bir şey satıyorsanız, yüzlerce başka sitede bulunan aynı bilgiye sahip basit bir broşür olmaktan öteye gidiyor musunuz?
İnsanlara sayfalarınızı okurken birkaç saniyeden fazla harcama yapmalarının bir sebebi mi var?
Ziyaretçilere gerçek değeri, eşsiz, farklı, kullanışlı ve başka yerde bulamayacakları bir değer sunuyor musunuz?

Seo Nasıl Yapılır ?

Bunlar, kaliteli içerik sunup sunmadığınızı değerlendirmede kendinize sorun olan bazı sorular. Neredeyse tüm diğer faktörlerin dayandığı temel seo nasıl yapılır taş olduğundan, bu kaçınılması gereken yer değildir.
Arama Motoru Kara SEO: İçerik ve Yazı kategorisinde daha fazla bilgi bulabilirsiniz.
Cr: İçerik Araştırması / Anahtar Kelime Araştırma
İyi içerik oluşturduktan sonra belki de en önemli SEO faktörü iyi bir anahtar kelime araştırmasıdır. İnsanların içeriğinizi aradığı belirli yolları keşfetmenizi sağlayan çeşitli araçlar vardır.

Seo Eğitimi

Bu anahtar kelimeleri, insanların kullandığı gerçek arama terimlerini kullanarak içerik oluşturmak istiyorsunuz, bu nedenle bu seo eğitimi sorguyu etkili bir şekilde "yanıtlayan" içerik üretebilirsiniz.
Örneğin, "Melanoma Kaçınma" ile ilgili bir sayfada cilt kanserini önleme yollarını tanımlamak için teknik jargon kullanılıyor olabilir. Ancak insanlar "cilt kanseri önleme ipuçları" arıyor olsalar da, bir arama motoru bu sayfayı atlayabilir veya derecelendirmez. İçeriğiniz doğru dilde yazılmalıdır - müşteri veya kullanıcının arama yaparken kullandığı dildir.

Seo Analizi

Arama Pazarlaması: Arama Terimi Araştırması seo analizi Cw: İçerik Kelimeleri / Anahtar Kelimeleri Kullanma Anahtar kelime araştırmanızı yaptıktan sonra (bunu yaptınız mı?), Aslında bu kelimeleri içeriğinizde kullandınız mı? Ya da araştırma yapmadan önce bazı kaliteli içerik oluşturduysanız, belki de o malzemeyi tekrar ziyaret etmenin ve bir miktar düzenleme yapmanın tam zamanı.
Sonuç olarak, sayfalarınızın belirli kelimelerle bulunmasını isterseniz, aslında bu kelimeleri kopyanızda kullanmanız iyi bir fikirdir.

Seo Uzmanı

Ne sıklıkla? Bulmak istediğiniz her kelimeyi en az seo uzmanı beş kez tekrarlayın veya en iyi sonuçları elde etmek için% 2.45'lik bir anahtar kelime yoğunluğunu araştırın.
Hayır hayır hayır, bu bir şakaydı! Kesin kaç kez yok. "Anahtar kelime yoğunluğu" bilimsel gibi görünse bile, bazı "övülmüş" "ideal" yüzde vurursanız bile, hiçbir şey garanti etmez.
Sadece sağduyu kullan. Bir sayfanın bulunmasını istediğiniz kelimeleri düşünün, anahtar kelime araştırmanızla alakalı olduğunu düşündüğünüz kelimeler. Daha sonra bunları sayfa üzerinde doğal olarak kullanın. Sıklıkla ikinci ve diğer referanslarda zamirlere geçerseniz, belki fiili ismi zamir yerine burada ve yerde tekrar kullanabilirsiniz.
Daha fazla bilgi için SEO: İçerik ve Yazı kategorisine bakın. Cf: İçerik Tazeliği

Seo Firmaları


Arama motorları yeni içeriğe bayılır. seo firmaları Genellikle 'taze' dediğimizde bu demektir.
Dolayısıyla, sayfalarınızı (veya yayınlama tarihini) her gün yenileyemezsiniz; bu da, onları 'taze' hale getirir ve derecelendirir. Sadece yeni sayfalara sahip olma uğruna, sürekli sadece yeni sayfalar ekleyemezsiniz ve bu size bir tazelik artışı sağlar düşünün.
Bununla birlikte, Google'ın "Sorgulanmış Tazeliği (QDF)" olarak adlandırdığı bir şeyi var. Normal etkinlik karşısında aniden çok popüler bir arama varsa, Google bu terime QDF uygular ve bu konuda yeni bir içerik olup olmadığını öğrenir. Varsa, o yeni veya taze içeriğe arama sonuçlarında bir artış verilir.
Bunu düşünmenin en iyi yolu 'kasırga' gibi bir terimdir. Aktif bir kasırga yoksa, arama sonuçları muhtemelen hükümet ve referans sitelerine ilişkin listeleri içerir. Ancak aktif bir kasırga varsa, sonuçlar değişecek ve etkin kasırga hakkındaki hikayeleri, haberler ve bilgileri yansıtıyor olabilir.

Seo Teknikleri

Doğru içeriğe sahipseniz, QDF isabet ederken doğru konuyla ilgili, günler veya haftalar için en iyi sonuçların keyfini çıkarabilirsiniz. Bundan Seo Teknikleri sonra sayfanızın arama sonuçlarında tekrar karıştırılabileceğini unutmayın. Bu yanlış bir şey yapmadın değil. Sadece tazelik artışının aşınmış olması.
Siteler, bu endüstrinin gerçek zamanlı nabzıyla eşleşen ilgili içerikler üreterek bu tazelik artışından yararlanabilir.
Cv: Dikey Arama
Bu tablodaki diğer faktörler, arama motorlarında web sayfası içeriği için başarıyı kapsıyor. Ancak bu web sayfası listelerinin yanı sıra genellikle "dikey" sonuçlar da bulunmaktadır. Bunlar, görüntü, haber, yerel ve video gibi şeylere ayrılmış "dikey" arama motorlarından geliyor. Bu alanlardaki içeriğiniz varsa, arama sonuçları sayfasının özel bölümlerinde görünme olasılığı daha yüksek olabilir.
"Yatay aramalar" ile "yatay arama" ya aşina değil misiniz? Google'ı örnek olarak ele alalım. Düzenli arama motoru,