30 Nisan 2017 Pazar

Google Seo Eğitimi ve Çalışması

seo çalışması
SEO'nun Arama Motoru Arazilerinin Periyodik Tablosu kapsamında yer alan üç büyük grup Başarı Faktörleri: Her bir grup içerisinde, bu SEO rehberinin her bölümü açıklandığı gibi alt gruplar bulunmaktadır. Bu alt gruplar, belirli bir ağırlık veya önemi olan bir veya daha fazla SEO faktörü içeriyor.

İhlaller, kendilerine ait bir grubun üyesi oldukları grup ve alt grubun altında gösterilir. SEO Başarı Faktörlerinin Periyodik Tablosu Yukarıdaki google seo eğitimi gördüğünüz iki harfli kısaltmalar mı? Bu, periyodik tablo elemanlarında oynadığımız oyun ve her öğenin harf gösterimlerini veya sembolüdür. Altın sembolünün Au olduğunu ya da demirin Fe olduğunu hatırlamak zorunda kalmış olabilirsiniz.

Periyodik Tablo Tablosu'nda, biraz daha sezgisel hale getirmeye çalıştık. Her bir "SEO öğesinin" ilk harfi, içinde bulunduğu alt gruptan gelir ve ikinci harf, bireysel faktörü belirtir.


SEO Faktörleri Kombinasyon halinde Çalışır

Tek bir SEO faktörü arama motoru organik seo garanti etmez. Harika bir HTML başlığına sahip olmak, bir sayfanın kalitesi düşük içeriğe sahipse yardımcı olmaz. Birçok bağlantıya sahip olmak kalitesinin düşük olması durumunda yardımcı olmaz. Birkaç pozitif faktöre sahip olmak başarı olasılığını artırabilirken, olumsuz faktörlerin varlığı bu olasılıkları kötüleştirebilir.

Sayfa Başarı Faktörleri

Sayfa İçi Arama Sıralama Faktörleri, yayıncının kendi denetiminde neredeyse tamamen olan faktörlerdir. Ne tür bir içerik yayınlıyoruz? SEO motorlarının (ve kullanıcıların) alakalılığı belirlemesine yardımcı olan önemli HTML ipuçlarını mı sağlıyor musunuz? Site mimarisiniz arama motorlarına nasıl yardımcı veya engel oluyor?

Sayfa Başına Başarı Faktörleri
Sayfadan Uzaklaştırma faktörleri, yayıncıların doğrudan denetlemediği faktörlerdir. Arama motorları bunları kullanır çünkü yayıncı tarafından kontrol edilen sinyallere dayanarak her zaman en iyi sonucu vermeyen ilk şey öğrendim. Örneğin, bazı yayıncılar kendilerini gerçekte olduğundan daha alakalı hale getirmeye çalışabilirler.

Sıralama etmek için milyarlarca web tanıtım yazısı, sadece 'On-The-Page' ipuçlarına bakmak yeterli değildir. Belirli bir arama için en iyi sayfaları döndürmek için daha fazla sinyale ihtiyaç duyulmaktadır.

SEO İhlalleri ve Sıralama Cezaları

Hata yapma; Arama motorları, arama sonuçlarını iyileştirmeye yardımcı olabileceği için insanların SEO yapmasını ister. Arama motorları, belirli SEO teknikleri  teşvik etmek için yönergeler, blog yazıları ve videolar şeklinde yardım sağlar.

Bununla birlikte, arama motorlarının "spam" veya "siyah şapka" olarak gördüğü, sayfalarınızın bir sıralama cezası almasına veya daha da seo uzmanı arama motorlarından tamamen yasaklanmasına neden olabilecek bazı teknikler vardır.

İhlaller, genellikle, bir arama motorunun bir sitenin gerçek ilgisini ve yetkisini anladığı veya aldattığı anlamına gelen taktiktir.

Arama Sıralamasındaki Faktörlerin Ağırlıklandırılması

Gösterdiğimiz tüm faktörler, her faktörün sağ üst köşesinde gösterildiği gibi bir ila üç arasında bir ölçekte ağırlıklıydılar ve bu faktörün tonunda yansıtılır. Üçün ağırlığı en önemlisidir ve özel dikkat göstermeniz gereken bir şeydir, çünkü diğer faktörlerden daha büyük bir etkiye sahiptir.

Bu iki veya daha fazla ağırlıklı faktörlerin önemli olmadığı anlamına gelmez. Onlar. Tablodaki diğer faktörler açısından göreceli olarak daha az önem verdikleri görülüyor. İhlaller de ağırlığa sahiptir, ancak negatif sayılarla negatif olarak üçünüz kötü ve potansiyel olarak SEO danışmanı başarınızın en zararlı olmasından kaynaklanmaktadır.

Ağırlık, arama motorlarının söylediklerinin, Seo nasıl yapılır topluluğunun anketlerinin yanı sıra, zaman içindeki alanı izlemedeki kendi deneyim ve tecrübelerimizin birleşimine dayanıyor. Onların mükemmel olmasını beklemiyoruz. Herkes kabul edecek değil. Mesafeniz değişebilir.

Ancak kullanışlı bir genel rehber olduğuna inanıyoruz.

"Eksik" SEO Faktörleri ve Kılavuzun Felsefesi
Deneyimli SEO'lar neden bazı faktörlerin gösterilmediğini merak ediyor olabilir. Nasıl olur da ALT metni veya cesur sözcükler örneğin HTML faktörleri olarak dahil edilmez?

Cevap? Bu şeylerin nispeten daha önemli olduğunu düşünmüyoruz. Okyanus kaynatmaya çalışmıyoruz ve olası her sinyali (Google'ın 200'ü aştı) ve alt sinyalleri (Google'da 10.000'in üzerinde sinyali var) kapsıyor.

Bunun yerine, SEO Başarı Faktörlerinin Periyodik Tablosu'nun amacı ve bu çevrimiçi eşlik kılavuzu, SEO'ya yeni bir bakış açısına odaklanmalarına yardımcı olmak ve belki de tecrübeli SEO'ların "sıfırlama" düğmesine basmalarına izin vererek belirli "bakmayı" kaybettiklerinde kazanmaktır. SEO ormandaki ağaçlar.

İşte bu SEO rehberinde, en önemli anahtar kelimelerinizin bir HTML başlık etiketinin başında veya sonunda olması ele alınmamaktadır. Ayrıca bir H1 başlık etiketinin bir H2 etiketinden ne kadar fazla ağırlık taşıdığını değerlendirmeye çalışmıyoruz.

Bu tür şeyler sık ​​sık dikkatimizi dağıttığımız ve bizi tavşan deliğinden aşağıya çektiğinden kasten ultra-spesifik olmaktan kaçındık. Bunun yerine, sayfaların açıklayıcı başlıklara sahip olmasını, üstbilgi etiketlerinin bulunduğu sayfa yapısının yardımcı olabileceğini ve yapısal verilerle başa çıkmanın iyi bir fikir olduğunu anladığınızı umuyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder