16 Temmuz 2017 Pazar

Google Seo Çalışması

SEO ve içerik sağlayıcılar, ilk arama motorları, erken Web'i kataloglarken, arama motorları için siteleri 1990'ların ortalarında optimize etmeye başladı. Başlangıçta, tüm web yöneticileri, bir sayfanın veya URL'nin adresini, o sayfayı "taramak" için bir "örümcek" gönderecek, diğer sayfalara olan bağlantıları çıkaracak ve sayfadaki bilgileri döndürecek çeşitli motorlara göndermek için yeterlidir. Endekslenecek. Süreç, bir sayfayı indiren ve onu arama motorunun kendi sunucusunda depolayan bir arama motoru örümcekini Google SEO . Dizin oluşturucu olarak bilinen ikinci bir program, içerdiği kelimeleri, bulunduğu yerleri ve sayfanın içerdiği tüm bağlantıların yanı sıra sayfayla ilgili bilgileri de ekler. Bu bilgilerin tümü daha sonra daha sonraki bir tarihte taranacak bir zamanlayıcıya yerleştirilir.

SEO Eğitimi alakalı videolar oluşturursanız (öğreticiler, verdiğiniz görüşmelerin kayıtları) bunları başka bir video kanalı yerine YouTube'da barındırın. Sebebi basit: Google'ın YouTube'u var ve hedefiniz Google'da iyi derecelendirmektir. YouTube kanalınızda kim olduğunuzu açıklayan ve iş becerilerinizi vurgulayan anahtar kelimeler ve açıklamalar kullanın. LinkedIn'e benzer şekilde, herhangi bir dahili lingo'dan uzak durun ve işe alım yapanların arayacakları genel terimleri kullanın.

Backlink Nedir?

Backlink Sorgulama ve Bing, organik arama sonuçlarında ücretli bağlantıların etkisini azaltmayı düşünüyor. Arama motorları, tüm ödenen bağlantıları algılamak veya gözden düşürmek imkânsız olsa da, bunları tespit etmek için çok fazla zaman ve kaynak ayırıyor. Bağları satın alarak yakalanan veya bağlantı şemalarına katılan web siteleri, sıralamalarını unutulmaya zorlayacak ağır cezalar veriyor. Bu çabalara rağmen bağlantı satın alma bazen işe yarıyor; Birçok arama profesyoneli, arama motorlarının bunu caydırmak için daha fazlasını yapmasını dilemektedir.

Bu değişkenlerle, arama motoru trafiğine ilişkin oldukları için konfor oluşturmak için zaman, uygulama ve deneyim gerekir. Ancak, web sitenizin analizlerini kullanarak, kampanyanızın başarılı olup olmadığını belirleyebilmelisiniz. Başarı, arama trafiğindeki artışları, daha yüksek sıralamaları, daha sık arama motoru taramasını ve yönlendiren bağlantı trafiğini artırdığını görürsen gelir. Başarılı bir bağlantı kurma kampanyasından sonra bu metrikler artmazsa, daha kaliteli bağlantılar hedefleri aramanız ya da sayfa içi optimizasyonunuzu geliştirmeniz gerekiyor olabilir.

Seo Eğitimi

Web erişilebilirliğinin engellenmesi nedeniyle açılan pencereleri gerçekten sevmiyorum ancak işe yarayan herhangi bir tekniği göz ardı etmek aptalca. Ayrıca, böyle bir sonuca sahip olsaydılar, kayıt işlemleri için erişilebilirlik seçecek bir müşteri bulmadım.

Kanonik, içeriğin tam bir kopyası değil mi? Örneğin, bir ürün tablosunun sıralama düzeninde ufak farklılıklara izin veriyoruz. Kanonik ve çoğaltılmış sayfaları zaman zaman farklı noktalarda tarayabileceğimizi de biliyoruz. Bu nedenle, zaman zaman içeriğinizin farklı sürümlerini görebiliriz. Tüm bunlar bizim için sorun değil.

Daha sonra bu alandaki önemli blogları okumaya başlamalarını öneriyorum. SEO Ace'nin SEO Kaynak Listesi'nde SEO blogların harika bir listesi var (eğer kendim söyleyebilirsem). Tamamlanmış olmaktan uzak (listede bulunmayan endüstri akranlarım için özür dilerim!), Fakat bu milletten başlayarak yanlış yapamazsınız. Ayrıca bir Twitter hesabı almanızı ve günlük olarak dağıttıkları paha biçilmez öneriyi okumak için bu blogların yazarlarını izlemenizi öneririm (ancak bazı SEO'ların "renkli" ve "ruhlu" olarak adlandıracağımıza dikkat edin. Kişilikler Güçlü görüşler normaldir, istisna değildir.

Organik Seo Çalışması

Yukarıdaki videoda Google tarafından söylenen 'Site Hızı', bir sıralama faktörüdür. Ancak Google'ın onayladığı herhangi bir faktörle olduğu gibi, sıralama sinyalidir, genellikle küçük, "nüanslı" bir işarettir.

Şu anda sizi, işinizi, web sitenizi, kaynaklarınızı, rekabetinizi veya ürününüzü bilmiyorum. Bu bilgiyi elde etmiş olsanız bile, ROI hesaplamak son derece zordur, çünkü sonuçta Google, sonuçlarında kimlerin sıralamasına karar verir - bazen daha iyi siteler sıralamaya başlar ve bazen (genellikle) sizin sitenizin üzerindeki kuralları çiğneyen sıralamalı sitelerdir.

Sektörel haberler, web üzerinden harika okumalar, ninja haberleri ve özel fırsatlar hakkında aylık güncellemeleri alın! Gizliliğinize büyük değer veririz. E-postalarınızı asla paylaşmamıza söz veriyoruz.

Seo Kursu

Hayır, tecrübelerime göre, kendi başına kullanıldığında, ikinci veya üçüncü dereceden etkilenebilir, belki de daha da azdır. Bununla birlikte, URL'lerde anahtar kelimelere sahip olmanın kanıtlanabilir yararı vardır.

Yani yeni bir siteniz var. Ana sayfa meta etiketlerinizi, sıralamak istediğiniz 20 anahtar kelimeyle dolduruyorsunuz - hey, optimizasyonun tamamı budur, değil mi? Kısa süre önce Google'a üçüncü metin satırında süzmeniz için söylediniz. Meta name = "Anahtar Kelimeler" aslında aslında sayfa üzerinde belgeyi sınıflandırmaya yardımcı olmayacak kelimeler içindir.

Özel talimatlarim ile youtube reklamlar kurma deneyimim varsa, sizinle konuşmak istiyorum. Kurulması gereken kampanyalarım var ve sizi nasıl tam olarak eğiteceğim. Ancak, ben