12 Temmuz 2017 Çarşamba

Backlink Sorgulama David Ogilvy, günümüzde Ogilvy & Mather olarak bildiğimiz küresel pazarlama, tanıtım ve reklamcılık imparatorluğunu oluşturmak için doğru deyimle doğru imajla doğru deyimi eşleştirmek için bir yetenek kullanmış olan metin yazarlığı daha rafine bir sanat olmuştur.
Ogilvy, çalışanlarına, "Nasıl Yazılır" başlıklı bir seo makalesi notunda belirttiği üzere, iyi düşünen ve iyi bir şekilde yazan ve reklam işinde daha büyük boyutlara sahip olma ihtimali daha yüksek kişilerdir.

seo kural web üzerinde de geçerlidir. İyi bir web sitesi kopyası yazmayı öğrenin ve sitenizin sıralamasında olduğu gibi Arama Motoru Optimizasyonu'nu (SEO) ve Google için dijital kedi yemi olarak düşünün.

Sıra bulucu bir kopyası iyi iş çıkarsa, iyi bir web sitesi kopyası için nelerin yapılması gerektiğini öğrenmek iyi bir fikirdir. Burada, kopyanizi gelistirmek ve daha geni bir kitleyi çevrimiçi olarak çekmek için üç SEO sırrınız var: Önce kendinizi arayın seo danışmanı Sitenizi ziyaret edenler sizi nasıl buluyor? Hangi terimleri arıyorlar? Sitenizi Google Analytics gibi bir araçla bağlamak, öğrenmenize yardımcı olabilir. Seni yanlışlıkla ya da yanlış anahtar kelimelerle buluyorlarsa, bu bir ipucudur ki kopya yazımınızın iyileştirilmesi gerekir.

Kurumsal SEO ayakkabı sattığını söyle. Eğer kopyanız daire, pompa, çizme ve spor ayakkabılarınız için ürettiğiniz "rahat taban" ile ilgili ise, sörfçü kiliseler veya dini temelli terapi aramakla sonuçlanabilir. Beklentilerin ve müşterilerin işletmenizle ilişkilendirmesini ve ardından bu terimleri Google'a girmesini dilediğiniz tüm sözcükleri seo uızmanı bir saat ayırın. Rakiplerinizden biri var mı? Daha düşük bir ürün veya hizmet sunan ilgili işletmeler? Sizi ilgili şirkette bulacak anahtar kelimelere yazın.
2. Uzun kuyruk arayın
Her anahtar kelimenin bir dizi alakalı anahtar kelime vardır. Bazıları gevşekçe ilişkilidir. Örneğin, "kredi", gevşek "kötü kredi" veya "en iyi seo firması raporu" ile ilişkili olabilir. İşletmenizin bilinmesini istenecek anahtar kelime ve cümlelerin bir listesini bulduktan sonra ana sitenizin kopyasına, blog yayınlarına ve e-posta pazarlamasına dahil edilecek ilgili fikir arayın.

En İyi Seo Firması Kimdir ?

Seo Çalışması sektörüne geri döndüğünüzde, ayakkabı tamirine ilişkin bir blog yazısı yazmak istediğinizi varsayalım, çünkü bir araya gelen yan konseriniz var. LSIGraph, bir arama terimine girmenizi ve ilgili konuların tam listesini almanızı sağlar. Bu durumda, "ayakkabı tamiri" yazısı girildiğinde "yanımda ayakkabı tamiri" ve "en iyi seo nedir ayakkabı tamiri" yanı sıra "önyükleme emri" verilir. Bu terimlerin herhangi birini postanize doğal olarak dahil etmek, nitelikli trafik getirebilir.
3. Bir sesin ve kalbin olsun
Yazdıklarınız yazdıklarınız kadar önemlidir. Sesinizi ayırt edin. Eğlenceli misin? Ciddi? Markanız nasıl? Hakkınızdaki her neyse ve sattığınız şey web seo nasıl yapılır kopyasına yansıyacaktır. Hiçbir zaman, anahtar kelimelerin ayırt edici bir sesle yazmaya dikkat etmesine izin vermeyin.

Google Fred sektörünüz için bu, sattığınız renkli stilleri yansıtan kelimeler kullanmanız anlamına gelebilir. Pembe bir pompanın tabanını tanımlamayı düşünün. "Ekstra rahatlık" için mi yoksa "cushy" veya "peluş" olarak mı tasarlanacaktı? Google Fred Güncellemesi Anahtar kelimelere kolayca eklenen markayla alâkalı sıfatları yansıtan sıfatları kullanın. Ayakkabı tamiratıyla ilgili blog yayınınız, "cushy Uggs" ve "sert bacaklı" kovboy çizmelerine yapılan göndermeleri içerebilir. Hâlâ aynı ürün ve tanımlanmış bir hizmetten söz ediyorsunuz, ancak bu tür ürünler hakkında nasıl düşündüğünüzü ve bakımını yansıtacak bir şekilde.

Organik seo bilimden çok sanat gibi hissettiren bulanık bir kavram olabilir. Kendinize korkutmanıza izin vermeyin; Düşündüğünden daha kolaydır. Nasıl bilinmesini istediğinizi ve çevrimiçi olarak nasıl bulunmak istediğinizi belirleyin. Alakalı anahtar kelimeleri ekleyin ancak yazının yalnızca anahtar kelimelerle ilgili olmadığından emin seo hizmeti veren firmalar. Ardından, tanınabilir ve tutarlı bir sesle yazın. Ve son olarak, kitlenize hizmet eden içeriği yazın. Yardım sağlamayı teklif edin ve insanlar cevaplar ve ürünler için size gelirler. Çevrimiçi, iş alır kadar iyi.